loading...
شبکه ضد تنهایی
younes بازدید : 35 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

گفتم : خسته ام
گفت : از رحمت خدا نا امید نشوید(53زمر)

 گفتم : انگار منو فراموش کردی؟

گفت : مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم(152بقره)

 گفتم : اخه تا کی صبر کنم؟؟؟

گفت : تو چه میدانی شاید موعدش نزدیک باشد(63احزاب)

 گفتم : تو خدایی و صبور!من بنده ام و ظرف صبرم کوچیکه یه اشاره کنی تمومه...

گفت :شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه(216بقره)

 گفتم : دلم گرفته...

گفت : (مردم به چه دل خوش کردند) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند(58یونس)

 گفتم : خیلی احساس تنهایی میکنم

گفت :من که نزدیکم(186بقره)

 گفتم : تو همیشه نزدیکی... من دورم کاش میشد بهت نزدیک بشم

گفت : هر صبح و عصر پروردگارت را پیش خود با خوف و تضرع و صدای اهسته یاد کن(205نور)

 گفتم :خب اینم توفیق می خواد

گفت : دوست ندارید خدا شما را ببخشد(22نور)

 گفتم : معلومه که دوست دارم

گفت : پس از خدا بخواهید شما را ببخشد و توبه کنید(90هود)

 گفتم : با این همه گناه...برای کدومش توبه کنم؟؟؟

گفت : خداوند همه ی گناهان را میبخشد(53زمر)

 گفتم : روی توبه ندارم یعنی اگه بازم بیام می بخشیم؟؟؟

گفت : به جز خدا چه کسی گناه کاران را می بخشد؟(135ال عمران)
خدا هم توبه کنندگان را و هم انان که پاکند را دوست میدارد(222بقره)

 گفتم : خدا جز تو کسی رو ندارم...

گفت : خدا برای بنده اش کافی نیست؟!(36زمر)

 گفتم : در برابر این همه مهربونی چیکار کنم؟؟؟

گفت : ای مومنان!خدا را زیاد یاد کنید و صبح و شب او را تسبیح کنید که خود و فرشتگانش بر شما درود و رحمت میفرستند ...خدا نسبت به مومنان مهربان است(41احزاب)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کلماتم را/ در جوی سحر می‌شویم / لحظه‌هایم را / در روشنی باران‌ها / تا برای تو شعری بسرایم، روشن / تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام / سخنانم را / در حضور باد / این سالک دشت و هامون / با تو بی‌پرده بگویم / که تو را / دوست می‌دارم تا مرز جنون / دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟
    جنسیت شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 1,856